wohooo Cyberspunken is online...

Äntligen nu har jag efter ett antal samtal till tele2 supporten och en nätverkstekniker som vart hemma hos mig och dragit i lite tåtar, efter en tur till närmaste butik som säljer telekabel och lite andra tillbehör så har mitt internet hoppat igång ... jubel jubel...  ska göra ett test sen på bandhasigheten för jag tycker nog att det inte är speciellt mycket snabbare än det förra.

Usch nu är jag verkligen trött, men det känns bra att vara på plats igen här i min egen lilla hörna i universum...
Ska samla lite skrivarmaterial och återkomma, tills dess ha det gott!


Kommentarer
Postat av: majsan67

man kan ju bli tokig för mindre när det inte fungerar. Varför ska det behöva ta sån förbannad tid???

Hur svårt kan det va...
Skönt att du e tebax, smyger allt in här emellanåt och kollar vad du har för dig ;)

2008-05-14 @ 10:45:47
URL: http://majsan67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0