Mindre vilse nu... Men kom hit och rädda mig!

Efter hett avslöjande från superblaskan SvD kommer en rapport från Springfields egen Cyberspunk!

Okej hela världen... nu vet ni vart min hemstad skithålan Springfield befinner sig, och nu när ni vet så har ni en uppgift! Kom och rädda mig. Jag står inte ut här längre min tjuvjakt på vildsvin har spårat ut helt! Jag har fått börja muta polisen med vissa tjänster för att dom ska fortsätta se mellan fingrarna. hmm HEY! Inte såna tjänster... jag vet nog vad ni tänkte där!

Nej, polisen här i Springfield är lite mindre beräknande än så, (tur för mig) det dom kräver är att jag ger dom varannat svin jag skjuter av, + att dom kräver att jag använder mina glasögon... Springfields enda optiker är inte så uptodate i sitt sortiment som ni kan se på min bild hmmm Skratta inte!!

Anledningen att dom har lite svårt att se mellan fingrarna är att jag under en av mina kvällar med bössan i handen råkade "träffa" på en turist som virrat bort sig i utkanten av en åker... förbannade turister! Hade han där o göra då? Nåväl... fick hjälp av  den blåsta polischefen och hans grabbar att dumpa kroppen i dammen från kärnkraftsverket så kroppen är nog inte så lätt att identifiera, men priset för deras "segenomfingrarmentalitet" börjar kosta lite för mycket!

Vad jag behöver nu är nya åkrar och marker att utforska... hehe
Vill ni veta lite mer om denna fantastiska håla Springfield så kan ni läsa lite fakta här på Wikipedia 
Om ni kommer  hit  på premiären, så kanske vi ses... men håll er undan från åkerkanterna...


Tjingeling från Springfields egen Cyperspunk

image230

Som sagt...
SKRATTA INTE!!!


Andra bloggar om: , , , ,

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0