Shit!! nu e jag vilse på riktigt!?

Alltså, detta är Cyberspunken med rapport från Springfield...
Har hört att det går rykten om att dom inte vet vart staden ligger eller vilken av städerna Springfield som är den rätta?!
För att råda bot på detta så ska det nu utlysas en tävling bland alla hålor som heter Springfield... men dahhh varför frågar dom inte mig?!? detta är skrämmande!!  hmm hmm tror jag får goosebumps here... om ingen vet hur ska jag då veta, att det jag vet är rätt??! jag tänkte ju försöka ta mig ur den här hålan så snart jag hittat ut från åkrarna här... kanske någon som kan hjälpa mig?
Nåväl... jag är beredd för enligt eran skvallerpress där uppe så kommer den stad som vinner .. det vill säga den stad jag tillbringar mitt sketna liv i vara  värd för den oficiella premiären av The Simpsons Movie, då kommer jag ta min chans att smita härifrån med hjälp av någon lodis som kommer hit för att gå på premiären hehehe...
som sagt... jag e beredd....  med min coolaste outfit!

image201 Du kan läsa mer om mig här


Andra bloggar om: , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0