Vem är den hjärndöda Alex!!?

Måste bara få lägga in en liten önskan.... 

Jag hoppas han råkar ut för en olycka och får en tillfällig hjärnskada som gör att han börjar prata konstigt (gärna med en skånsk grötig dialekt)  börjar äta banan på bussen och bära skor med kardborreband!!
Dessutom hoppas jag  att han då träffar på en person som är CP-skadad och kommer till insikt om att den andra personen kanske är 100 ggr smartare än han någonsin varit... 

Fy f** vad han suger Alex  "Shukman!" han är en inskränkt liten nolla som borde ta sig ut bland folk och skaffa sig  lite mer insikt och kunskap...
I ren protest borde man bojkotta allt som har med Aftonbladet att göra på obestämd tid! men det är inte en hel tidnings fel att dom har en idiot till bloggare!

Lite fakta om Cerebral pares finns bland annat att läsa här

kan ju vara bra att veta vad man skriver om innan man börjar kräka ur sig massa saker!


Andra bloggar om: , , ,

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Inte för att jag önskar honom olycka men jag önskar att AB stramar upp hans blogg!

2007-07-04 @ 09:48:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/634
Postat av: Jag själv

Tack Soulsister för din kommentar, hoppas att du förstår att min önskan om att han ska råka ut för en olycka och få en tillfällig hjärnskada var uttryck för frustration.Jag brukar inte önska olycka över andra människor!
Herr Shukman behöver helt enkelt få lite distans till sina åsikter, att uppleva något nära som skakar om honom lite! Jag har jobbat med människor med olika funktionshinder i 20 år och när personer som Alex får fritt spelrum och på betald tid får spä på fördomar och kläcka ur sig nedsättande kommentarer om människor med funktionshinder fel dialekt och allt vad det är...då har det gott mycket utför med bloggetiken, Skärpning AB inse att Herr S är en inskränkt liten fjant som drabbats av hybris...

2007-07-04 @ 10:38:56
Postat av: Alex Schulman

Du kallar mig "hjärndöd". Du önskar mig en mycket allvarlig sjukdom. Fortsätt så om du vill, jag menar det verkligen, men låt bli
att kritisera mig i fortsättningen när det du just gjort dig skyldig till är mycket allvarligare än något som jag någonsin skrivit.

2007-07-04 @ 20:46:33
Postat av: Joakim Lindkvist

Alex kommentar på ditt inlagg är faktist ganska underhållande, eller hur?

2007-07-11 @ 14:22:35
Postat av: Jag själv..

Joakim, Ja jag fann det rätt underhållande =) frågan är om det verkligen är han själv eller nåt av hans fjortis-fan som kommenterat?!

2007-07-11 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0