Dagens titta jah har kjäktsblogg...

Jag tror jag vet... grubblade lite till på vad det var som
gjort att outfitbloggarna poppar upp som ogräs..
Och jag har svaret =)

Det är Ugly Betty´s fel ... Alla som modebloggar
tror att dom kommer få ett superjobb på en modetidning!?

image163

Neheee inte det!?


Okej kan det vara så att dom tror att dom ska bli en ny Sofi Fahrman för den
som har lyckats undvika det fenomenet och nu undrar vem det är så är
svaret ehhh No body... important!

I mina ögon är hon en ständigt flinande sk modevetare som underligt nog
lyckas prestera samma fåniga påklistrade  leende på alla bilder...
Jag börjar få en misstanke...

Kanske är hon en fd. dagens outfit bloggare...

Nej men usch vad jag håller på nu...
säg genast åt mig att sluta tracka ner på folk...
och göra något vettigt...

Ha en skön dag i alla fall det har jag..

Tingeling ..

B T W
som Ugly Betty -fan kan jag säga att Betty har  bättre
smak än många dagens outfit bloggare
moahahaha



Andra bloggar om: , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Du måste tänka på att de oftast bara är 15-17 år! Deras mödrar är nog nöjda att de sitter vid datorn i stället för att vara ute och göra annat dumt? jag tror inte man tänker på jobb i den åldern??? Om man gör det och skapar sig en modeblogg så är man ju i så fall en driftig ung tös som det i så fall nog kommer gå bra för oavsett om bloggen ger något, tror du inte? Jag försöker alltid alltid försvara det du skriver om fengelsekunder, modebloggar.. ha ha.. men i grund och botten tänker vi nog samma i mycket! Jag hittade i min blogg om hålan. Nästa fråga. Vet du vem jag är? Vet jag vem du är? Du behöver ju verkligen inte svara på det här....

2007-06-19 @ 14:57:54
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: sanna

svar: Tack så mycket!!Ha en fin kväll!

2007-06-19 @ 19:56:21
URL: http://wiiberg.blogg.se
Postat av: Jag själv

Jo så sant Borthy dom mellan 15-20 år som har det som hobby kan jag ta.. men en hel del av dom "modebloggar" som jag har varit inne på har varit allt mellan 25-35 åringar som haft... det blir liksom lite fånigt... 30-åringar med fjortis-min (plutmun) iklädda H&M kläder som dag efter dag ställer sig framför en kamera i samma pose för att visa vad dom har på sig... hmm nej jag tycker det e skumt =)
Sen Borthy får man läsa det jag skriver med en liten gnutta salt... vissa fenomen kan jag inte låta bli att kommentera :-D och jag kan verka lite ironisk eller sarkastisk... men jag är för det mesta snäll *fnissar*
Huruvida vi vet vilka vi är vet jag inte... jag bodde bara där ett par år... typ 82-83 tror jag det var... =) Long time ago ju !

2007-06-19 @ 20:27:23
Postat av: Borthy

Bloggvärlden skulle få sig ett gott skratt om jag ställde upp mig framför kameran och fotade vad jag har på mig till vardags...ha ha... egentligen borde vi göra det, som en parodi på parodin fast inte ha med huvudena utan bara kropparna med vardags kläder...
Antagligen gick vi i skola i hop 82-83. Den uppe på berget som börjar på F! Är EsKa din bror? Försöker få i hop pusselbitarna....
Jag tycker du är jätterolig att läsa, känns som jag börjat känna dig lite grann även om du är en hemlig främling som troligen är en helt vanlig kvinna/tjej som jag! Nu kan jag inte sitta här och skriva på det här inlägget längre, måste läsa vad du skrivit i dag när jag sovit! / Borthy

2007-06-20 @ 04:35:39
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0