Såg en liten röd text som sa....

Du är själv ansvarig för att innehållet i det du publicerar följer
lagar och förordningar....
Se användarvillkoren om du är osäker på vad som gäller.


Hmmm jag har ingen aning om det jag skrivit har följt lagar
och förordningar.... att läsa sådant tar lite tid och tid är något
som det finns för lite av i dagsläget hmm... igen
Men på fullt allvar...
Hur många sitter och läser Licens och användarvillkoren
 t.e.x, när dom ska lägga in ett program i datorn??
Knappast ingen eller?

Och det underligare är,  att ju större företaget är dessto längre och
krångligare är villkoren!

Jag gör som jag brukar skriver det jag känner för, om jag sen
måste be Paris Hilton, HIV-män, Helge Fossmo, jorgubbsförgiftare eller andra
skummisar om ursäkt så kanske jag gör det eller...
nej troligen inte... =)

Nåväl nu ska jag åka och shoppa lite,
Tjingeling,...



Kommentarer
Postat av: Helen

Haha du har alldeles rätt, ett nytt program o man godkänner, annars kunde man lika gärna låtit bli o köpa/installera det. Godkänner man inte så Nej inget program. O du vi får väl ställa oss i den långa kön till de man ska be om ursäkt då!
Ha en trevlig fredagskväll.

2007-06-15 @ 19:10:15
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag känner starkt att jag måste hålla mitt jobb utanför den här världen... Jag vill aldrig missbruka förtroenden... men det kanske jag gjort då jag bloggat bilder utan att fråga? Jag bloggar dock bara saker som jag anser possitiva om andra...
Du är ju ruggit anonym... vet inget vem du är! Sov gott och fortsätt reagera! Din vän i rymden.

2007-06-15 @ 23:15:27
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Är du därifrån? Själv är jag från byn 2 mil bortanför... vi kanske gick på samma skola i orten utan bolag? Nu finns ju bolag men då på min tid kom spriten och apoteksvaror med bussen efter beställningar tror jag!

2007-06-16 @ 08:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0