Segerns bittra sötma och videogubbens fall....

Jaaaa *jubel* jag vann över den lilla videogubbens idioti! 
Jag ringde idag igen och förklarade att jag med 100% säkerhet hade lämnat igen filmen och anledningen till att jag kom ihåg det var för att filmen var i så dåligt skick så den hackade och hoppade och att han "videogubben" hade kommit med kommentaren att det skulle varit våran DVD-spelare som var orsak!!
efter att ha dragit den harangen och sagt att jag dessutom ringt våran andra videobutik och att dom dyrt och heligt lovar att dom hör av sig till andra videoaffärer så fort dom får in felinlämnade filmer så 
mumlade den lilla videogubben nåt om att han måste kolla i den särskilda lådan där dom förvarar filmer som ska skickas på rengöring och att han skulle återkomma... 
Självklart skulle han ta bort förseningsavgiften på dom 83 dagar  ifall att han hittade den!

ehhh dahhh han skulle ju bara våga annat!?!

10 minuter senare ringde han och min dotter svarade ... han sa:
... Joo ehh du... du kan hälsa din mamma att jag hittat filmen eyy okey hejdå! 
 
Hyra film där igen?
 Nej jag tror inte det, faktum är att jag tycker inte man får bete sig hur som helst,
och när han nu betett sig som en åsna så vore det ha varit på sin plats att framföra en ordentligt menad ursäkt,
kompenserat med ett par filmer och varit lite ödmjuk...
om jag inte värnade om min egen intrigritet  integritet så skulle jag gladeligen namnge videoaffären 
bara så att andra kan undvika den!!

Hädanefter hyr jag film någon annanstans...

image98





Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Yes! Seger!
=)

2007-06-02 @ 12:52:40
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0