Slutet gott allting gott...

Galningen med knivarna i småland är omhändertagen, jag hoppas att han är väl
omhändertagen och får den hjälp han behöver! 
Jag fnulade runt lite och kollade andra artiklar på Aftonbladet och
såg något om någon Alex som ska vara Aftonbladets bloggare no1 ahh yeah right,
 Aftonbladets nya Virtanen eller vaddå? ...
Nej förlåt.... det där var plumpt... men jag måste bara få säga att personer
som Virtanen var ett typexempel på tyckare som jag inte riktigt förstår mig på,
och när han var passé som bloggare eller var han på toppen (?)
i bloggvärlden hmm ja ja hur som helst , det skapades en egen pratprogramstid  a´la
Studio Virtanen *gäsp*  AJ! Hoppsan käkarna hamnade visst ur led...
Nåväl... som synes av detta meninglösa svammel och nonsens så bör
jag alltså lägga mig nu, måste ju tänka på min skönhetssömn.... 
 
(somliga ger inte upp)

vet inte vad som nu hände med texten den blev helt plötligt kursiv...
och nej! det går inte att ändra tillbaka däruppe på textknappen... crap!
jag är helt enkelt för trött för detta...
jag tar och avrundar uppåt och tackar för idag/natt... natti natti...
på återseende i ett mindre kursivt tillstånd...

Förresten hur sfärisk är bloggosfären....



BloggRegistret.se

Andra bloggar om: ,  

Kommentarer
Postat av: Borthy

Sov människa! Tänk på att vi ska vara snygga några år till! Vet du, jag har aldrig läst en kändisblogg!
Nå, hur blev det? har vi bott i samma håla?

2007-06-19 @ 03:57:54
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0