Ett rörigt inlägg från ett rörigt huvud...

Hoppsan hejsan...
alla planer om att komma till källarförrådet fick hamna i ...
skjut upp till morgondagen det du inte orkar/vill göra idag-högen...
Det är en bra hög att samla på till regniga dagar,
får skylla på att jag inte hade en extra glödlampa hemma... 
något fint väder..
Idag skulle det inte vara något fint väder men termotern har visat många + grader och
solen har lyst från en klarblå himmel... vädergubbarna prickar väldigt sällan rätt...

I morgon ser jag fram emot en 13-timmars arbetsdag... En helt galet lång dag...  men det funkar, det finns dom som har det värre =) 
 

På väggen ute har jag två tomma krukor...
dom till hör också den där skjut till morgondagshögen  en förutsättning för att fylla krukorna är att man har något att fylla dom med... och för att ha det så måste man bestämma vad man ska fylla dom med och jag har inte ens kommit dit i planeringen... om någon har ett tips så tas det emor med tacksamhet =) 
Det får gärna vara något som hänger lite... och gärna fina blommor... som passar till den faluröda fägen på husväggen ...
 

image76




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har också idé-torka när det gäller sommar-blommorna men söker ivrigt efter tips...

2007-05-20 @ 22:58:16
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: EsKa

Ja du, det var ju ett rörigt inlägg, jag har lyckats med några också fast jag varit så sablarns trött idag. Take care. :-)

2007-05-21 @ 23:48:44
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0