Måndag ...


Grattis min fina bror med sin förtjusande söta fru =)
har mixtrat med bilden då jag inte hunnit fråga dem om det är okej att puplicera bild på dem...
Men nog syns det ändå att det var ett vackert brudpar?


Sista semesterveckans första dag är nu överspelad...
Dags att sova nu, men först vill jag bara berätta att min brors bröllop var fantastiskt vackert och och en oerhört trevlig tillställning =)

Hade lite ont i huvudet på lördagen... men det hör väl till?
Nu ska jag i allafall sova, ska försöka ta till vara på denna sista semstervecka! hmm ska nog måla lite badrumsdörr minsann... och i helgen blir det tapetsering av dotterns rum!



Kommentarer
Postat av: Borthy

Nog syns det att de var ett vackert brudpar! Ha en fin sista semestervecka! Kram

2008-08-12 @ 05:31:31
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: majsan67

oooh va roligt med bröllop... jag förstår inte alls vad du menar md huvudvärk på lördan... hmm hmm.. brukar man ha det på lördagar .. haha.. ;)



Hoppas du orkar börja jobba i morron nu ;)

2008-08-17 @ 21:29:03
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0