Måndag måndag och åter måndag...

What to say?!
Känns som måndagarna förföljer mig! Idag har ännu en passerat. Men vad gör det, det är ju bara en dag i veckan som alla andra. När det gäller bloggandet har jag varit /är jag i en konstant svacka på de sista 7 inläggen nu har 3 stycken handlat om måndag! betyder alltså att jag på tre veckor bara presterat 7 inlägg?!
Fyyy på mig!

Vad är det som ockuperar min hjärna då?! Som gör att jag helt enkelt inte kommer mig för att göra fler inlägg...  Hmm ja fundera på det du :-) kommer du på det så meddela mig för jag har verkligen ingen aning...

Bloggtorka, skrivkramp, på tal om kramp.. kolhydratfattig kost har en nackdel som man måste vara noggrann med att väga upp... nämligen att kroppen gör sig av med vätska, vätskebrist kan uppstå av olika anledningar och kolhydratfattig kost är garanterat en anledning, vätskebrist i sin tur kan leda till kramp i muskler...

Kramp i vaden känner nog de flesta till men den som upplevt kramp i en lårmuskel vet vad smärta är... visst det gör ont att föda barn.. men då får man i allafall något för det. Kramp i stora lårmuskeln som sträcker sig från insidan av knät upp till ljumsken är bara smärta... inget får det att släppa efter ett antal upprepade knytnävslag mot den krampande muskeln så kanske det släpper ... detta drabbar mig mellan varven och det är hemskt!!

När jag skrev detta igår kväll så blev min skärm helt plötsligt randig stora breda lodräta ränder på hela skärmen!!
Så jag postar det idag istället... det är tisdag ja jag vet... Godmorgon =)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

jamen du vet, måndagar märks ju så fördjordat mycke bara för att man precis varit ledig o gärna skulle vilja fortsätta med den ledigheten ;)



Ibland orkar man inte skriva, eller läsa eller nånting. Det verkar vara segt och tröttsamt för många nu. Ja, va kan man vänta sig, skolan har ju börjat jippiiieeeee ;)



Hoppas din tisdag varit bra.... för en timme sen var här strålande sol o varmt, nu öser det ner.. suuuck

2008-08-26 @ 15:11:47
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0