Sanningen är inte riktigt norsk...

En av mina besöksräknare har räknat mina egna besök som besök från Norge... så listan är full med norska flaggan hehehe... samtidigt som en annan räknare bestämt säger att jag befinner mig I Märsta...
Vilket inte heller var rätt...tur att man inte är så lätt att spåra =)

Live traffic feed
Norway Norway arrived on "Cyberspunken - Mitt i livet med livet som insats..."
Norway Norway left via eska.blogg.se
Norway Norway left via forsvar.fileflat.com
Sweden Södertälje, Stockholms Lan arrived on "Cyberspunken - Mitt i livet med livet som insats..."
Sweden Linköping, Ostergotlands Lan arrived on "Cyberspunken - Mitt i livet med livet som insats..."
Norway Norway left via bloggportalen.se
Norway Norway left via forsvar.fileflat.com
Norway Norway left via bloggportalen.se
Norway Norway left via bloggregistret.se
Norway Norway left via extremetracking.com
 
Click to get  FEEDJIT


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

He he...det är lite coolt att datorerna inte fattar allt ändå! Var bor då t ex jag kan man undra? Kram

2008-02-07 @ 17:53:22
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0