Kaoset är en älskvärd vän....

Det bästa citat jag någonsin sett är följande....

Dårar kräver ordning och reda... Genier härskar i kaos!!

Ja något åt det hållet var det =)  Det citatet satt på en stor skylt på ett lager jag tror det var i en HM-butik...
Jag brukar tänka på det när andra tycker jag gör saker på ett litet rörigt sätt.. eller är ute i sista minuten med att få saker i ordning...
Något är det ju som gör att jag är som jag är, kan bli helskärpt på en microsekund och få underverk uträttade hrmmm *host* okej jag ska inte överdriva hihi...
Men jag vet att en del i min omgivning tror att jag inte alltid har koll på allt, men jag överraskar alltid med att när det är som mest kaotiskt så vet jag ändå vart minsta lilla pinal finns och vilket som är mitt nästa steg...

Nu skiner solen... jag ska ner i pannrummet och hämta upp en vattendunk... det blev vatten på dunk inte vin, jag håller mig till ett par kalla öl... jag ska ju vara körbar på söndag och vin kan vara förrädiskt när det kommer förpackat  litervis =)

Sen blir det en dusch och lite frukost, packa grejer i bilen och fara... någonstans lite norrut blir det nog... kanske lite nordväst... ahh jag får inhandla en karta på macken hur ska jag annars lyckas bringa ordning i kaoset?

Mitt lokalsinne är ju under all kritik... ni som hängt med  kommer kanske ihåg att jag skrivit om det någongång tidigare bl.a.här.

Nåväl nu ska jag sätta fart... ta hand om er var rädda om varandra och förakta inte erat kaos =)


Andra bloggar om: , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Hoppas du får en trevlig resa!

2007-08-05 @ 18:37:48
URL: http://bday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0