Mitt hemliga liv i Springfield...

image193

 Detta är då jag, Cyberspunken från Springfield, vad jag tillbringar dagarna med i den här eländiga hålan är topphemligt men en sak kan jag avslöja... Hmm en annan gång måste kolla med min skapare först att det är okej!

Nåväl på fritiden mekar jag bil och bedriver tjuvjakt på vildsvin... en och annan bonde råkar jag skjuta av mellan varven, men det är ingen brist på den varan här omkring Springfield, dessutom är jag god vän med polisen här så dom brukar se mellan fingrarna när jag sluntit på avtryckaren... 
Kanske ses vi någon gång men håll dig borta från åkrarna runt Springfield... du vet... jag ser lite dåligt men min fåfänga driver mig till att vägra bära glasögon...  så skillnaden mellan dig och ett vildsvin blir inte så stor på 100 m håll.. C U


Vill du skapa en egen liten avatar så kan du göra det här

Andra bloggar om: , ,

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: EsKa

Hehe, har du varit inne och kollat på min EsKa Simpson ?

2007-07-08 @ 02:22:48
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: ???

WTF

2007-07-28 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0