Jag blir så trött, datorer ska ju bara funka!!

Idag lade laptopen ner, den tackade för visat intresse och tyckte att
jag får skylla mig själv att jag inte sparat dey jag har på hårddisken,
det den vill påstå sig drabbats av är inget mindre än Harddrive error...
låter lite allvarligt men kanske bara är lite glapp någonstans,
jag hoppas på det bästa =)


image170

Annars har dagen varit lite lagom spännande, det har verkligen
inte hänt mycket alls, just nu håller jag på och lusläser alla sidor
på om det finns något jag kan pröva att göra med min laptop...
men jag antar att den får åka till farbror datordoktor under min semester...
Tills dess får jag samsas med kidsen på den stationära datorn,
men det fungerar ju det med... äldst går först hmm hehe =)

Ska pilla vidare lite här, om någon har en blekaste aning om vad man
kan göra, och hittar ingen bra support, så välkommen med förslag

På återseende



Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Här kommer sköna tips från en som inte alls kan datorer! Min bärbara lägger ned när den får solsting, t ex om den solat med mig på altanen! Var det kanske det du gjorde idag måntro? Min gamla häck brukar repa sig när den svalnat!:-)
Skolan började på F.

2007-06-21 @ 00:36:54
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: EsKa

Jag börjar undra om sommar är en tid då datorer vill lägga sig ner o dö ? En bekants dator fick fnatt förra veckan och nu verkar din också ha gett upp, vad är det som händer ? Hmm..

2007-06-21 @ 11:48:19
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0