Min kärlek till kudden och dagens hjälte Snoozeknappen!

image22

Vad vore en morgon utan snooze-knappen?
Den underbara lilla knappen räddar nog hundratals varje morgon från att få en hjärtinfarkt eller stroke, enligt någon vetenskaplig forskning är just måndagmorgnar/fm den vanligaste tiden för att drabbas av tidigarenämnda saker....  men åter till den underbara lilla knappen :)..
Hur gjorde dom förr.... ??? ZZzzzz sova sova sova RIIIIIIIIIIIIIIIING & pang upp & studsa pigg som en get ?? 

Med en snoozzeknapp så blir det pielipip pipelip pipelipi/snooze/TYST ZZZZzzzzzzz 5-10 minuter senare pielipip pipelip pipeli/snooze/TYST  ZZzzzzzzzzz  5-10 minuter senare.. pielipip pipelip pipelipi/snooze/TYST ZZzzzzz 5-10 minuter senare pielipip pipelip pipeli/snooze/TYST Zzzzzzzzzzzz pielipip pipelip pipelipi/snooze/TYST ZZzzzzzz 5-10 minuter senare pielipip pipelip pipelimmmmmmm Gäsp kanske dags att vakna nu?!?
 
Helt underbart... Men man måste ha en bra snoozemarginal min är ca 1 timme *flinar* hehe jag vet en del tycker jag e helt galen som sätter klockan på ringning en hel timme innan jag ska upp!

-Idiot varför gör du det?`Du som är så morgontrött!!  Dom som säger så vet inte vad dom pratar om jag är absolut inte morgontrött... jag tycker bara om min kudde väldigt mycket på morgonen.. ni vet lite separationsångest sådär...  Nu ger snoozeknappen mig en hel timme till att gosa med kudden ... jag kommer ju inte få se den på flera timmar... hrrrmm  inser nu att det är dags att sluta skriva och ta några piller av någon sort moahahahaaa... *flippar ut*

Ja ja ja lite trött e jag okej jag erkänner *flin*
Nej jag fattar verkligen inte folk som envisas med att ha kvar gamla skrällklockor utan znoozefunktion... antagligen är det en skara som bara är lite trötta på tillvaron.... för en sak begriper jag, dom som idag drabbas av slaganfall på morgonen är antagligen dom som inte snoozaar... 

Ha en underbar måndag ta det lugnt i trafiken kramas och var rädda om varandra ;-)

Just det alla vetenskapliga påståenden tidigare är inte källundersökta... bara tagna från mitt virriga kartotek i övre hjärnhalvan...  :)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Att snooza är underbart men vad gör man åt kissnödigheten...?? =)

2007-05-07 @ 18:24:05
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0