Saker att bli glad för....

  • Att jag är VIP-kund... mmm jag är en av dom bästa kunder som Vista-print har.. därför har jag blivit utvald till VIP-kund... Haha jag kan bara konstatera att det måste gå väldigt dåligt för det företaget då det enda jag beställt från dom är ett paket med visitkort... och dom var GRATIS!!!  Men det räckte tydlgen för att få  VIP-status hos dom =)  
  • Att jag idag kom först till jobbet så det fanns ledig parkeringsplats, jag slapp stå och leta parkeringsmynt...  fast lite typiskt var det ändå... för jag hade 40 enkronor i väskfacket bara för att slippa leta mynt... men dom har jag kvar till en annan dag =)
  • Att jag enligt Expressen kan få platt mage och fast rumpa på endast fyra veckor... (fattar inte hur det ska gå till, dom har inte sett min mage, men jag tar det som ett löfte)
  • Att jag idag kom ihåg att släpa ut min överfulla soptunna hade jag glömt den hade det blivit snudd på katastrof... jag hade fått vänta  ännu en vecka på tömning... fått smyga ut på nätterna och slänga soppåsar i grannarnas tunnor och det är ju inte så bra hihi...
  • Att jag alldeles nu kom på att jag kunde gå in i HTML-läge och redigera så jag fick rätt avstånd mellan mina olika punkter i detta inlägg... det måste ju betyda att några hjärnceller fortfarande fungerar =)
  • Upptäckte att så var inte fallet... men jag är glad ändå jag vågade ju gå in och pilla lite i det läget i allafall =)


image91



Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Expressen vet inte vad dom lovar...min mage kan inte ens bli platt på 4 månader med den metoden dom skriver om.....

2007-05-28 @ 23:39:07
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0