Tokgulliga saker i omgivningen...

En kamoflagemålad hoj...  för turer i svampskogen...
Jag ser ändå bara flugsvampar...

image49

Jag själv,,,
haha skoja bara =)
menar så klart min dotters tiara som jag har på huvudet... hon ville jag skulle ha den på mig när jag skulle ut med jobbet och spela biljard...
Jag hade den inte... lite självdistans har jag..jag är ju inte 14 längre *fnissar*


image57

Värmeljushållarna av snäcksskal inköpta runt jul på MIO dom e sååå fina =)

image51

Mitt nya armband som jag beställt av en kompis som säljer smycken... jag har beställt ett till i en ljusare färg... väntar... väntar ... väntar...  det är supersnyggt att ha flera stycken ...

image52

Lilla fru/herr igelkott som kom förra sommaren och mumsade på kattens mat... jag tyckte den var söt...
min katt blev nog mest sur hehe..


image53

Tjocka slöa katter...

image54

Det var en liten del av listan av tokgulliga saker i omgivningen´... det finns massa fler på lager...

Kommentarer
Postat av: EsKa

Oj, den hojen såg ju helt giftig ut. ;-)

2007-05-17 @ 15:00:03
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: ejmis

Kul med lite egna bilder..

2007-05-19 @ 19:51:16
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0