Haha trodde ni jag latat mig?!?

Efter dag 2 så har dag tre, fyra och fem vandrat förbi... jag har gnetat på träningscykeln varje dag utom lördagen =) Jag har även bytt ut vardagsfrukostens smörgåsar till en tallrik med fiberhavregrynsgröt med antingen rivet äpple och kanel eller bara kanel...  + kaffe så klart hehe..  tänkte om jag gör små förändringar så måste det ju ge resultat i lååånga loppet.

Jag har som många andra gjort misstagen förut och tänkt att nu ska jag ge järnet och förändra allt i ett nafs.. motivationen brukar då vara i max en vecka sen pallar man inte utan faller raskt tillbaka i soffan med ett pladask! Men denna gång ska jag lura in mig själv i små förändringar i mitt beteende, lägga till små nyttiga rutiner som kommer ge bra resultat på lång sikt...

Hoppas jag =)
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0