En utmaning....

Jag har en utmaning till alla som vill haka på...

Leta fram ett gammalt kort på er själva och lägg in i eran blogg, presentera sedan eran bild med en liten text om tillfället då kortet är taget, som man säger varje bild har sin historia...



Detta är min:

Bilden på mig är tagen i ett bostadsområde någonstans i Sverige... troligtvis i Göteborg, bilden är tagen av en fotograf som passerade och gärna ville ta en bild av mig...

På den första bilden var jag väldigt svårflörtad funderade nog en del på vad det var för gubbe som försökte få mig
att le...

image312


Men troligtvis så lyckades han på något sätt få min skepsis att falla för ett litet leende fångade han till slut...

image313

Nu är det din tur... vill/vågar du.... ?

Andra bloggar om: ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Otroligt söta bilder!
Du har helt fantastiska ben! Så knubbiga och härliga på bilden! Ska leta upp en bild på mig men vet inte vad jag har.... jag återkommer när jag hittat.

2007-10-05 @ 23:56:29
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv

Jaa Borthy... haha ser ut som såna där dockben knorviga och knubbiga hihi =) Det underliga är att dom ser nästan likadana ut fortfarande *fnissar*

2007-10-06 @ 00:00:48
Postat av: Borthy

Det är färre som säger det till en nuförtiden att det är sött när benen är knubbiga och gosiga??? Undrar varför...Vi borde se till att det blir högsta mode!

2007-10-06 @ 13:33:25
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Så gulliga bilder på dig som liten.. inte underligt att den fotografen ville fota dig:-)

2007-10-08 @ 21:59:36
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: magdalena

haha, va söt!

2007-10-13 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0