Måndag igen!

Hej du försummade bloggläsare! Idag är det en vecka sen sista inlägget och ja... jag skäms! Men bara lite hehe....
Sista semesterveckan har gått fort, jag har då vädret varit uselt dock hunnit med vad jag försatt mig att göra.

Badrumsdörren är målad och tapeten är på plats i dotterns rum. Resultat kommer visas med bild inom en snar famtid.

Nu sitter jag här med mina frukostägg och en liten skål hallon o yoghurt "standardfrukost " o så klart kaffe mmm yammi...  Kör ju fortfarande GI och håller mig borta från pasta, ris, potatis, bröd och annat kolhydratrikt trams... och mår bra av det!

Har nu på morgonen avlagt några km på motionscykeln och tränat med mina under semestern inhandlade Gummiband, ni vet sådana man kan träna hela kroppen med, jag har lyckats hitta några bra övningar utan att trassla in mig!

Som sagt det är måndag, semestern är slut så idag ska jag jobba! Ska bli skoj att komma tillbaka! Mina medarbetare har varit gulliga och flyttat kontoret under sommaren så nu kommer man till nytt och fräscht, spännande!

Ha en bra måndag var rädda om er och krama varandra i trafiken!

  Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: majsan67

nähäduu, nu får du minsann stå till svars.. jobbar du som coach till människor med npf?????? det har jag aldrig uppfattat???? jaha ja, men va bra då... då öppnar du genast en hemsida med lösningar så levde vi lyckligare i alla våra dagar ;)



nänä.... fick en märklig känsla av att du snart kommer att få mail med tusen frågor och tiggande om hjälp ;) (inte från mig, jag lovar, men jag har en känsla av att det kommer)



sov sött, nu måste jag blunda lite ;)

najti najti

2008-08-19 @ 00:20:29
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0