Slutet närmar sig...

Bara fredagen kvar, första jobbveckan är snart avklarad... Skönt att vara igång igen även om det var en hel del att uppdateras i. Underligt vad det kan hända mycket på 4 veckor !

Idag fick jag första reaktionen från en kollega som frågade om jag hade gått ner i vikt...  Yes! Även om man vet själv så är det ju himla kul när omgivningen faktiskt ser det också... så man nu inte bara går och inbillar sig själv. Som typ någon form av självbedrägeri...

Hon frågade så klart hur jag gjort och jag sa som det var att det inte var något mirakel utan GI  att jag bara plockat bort massa onödiga kolhydrater och bytt bort alla lätt-produkter till mat med bra fett...
Jag kunde ju inte svara på HUR mycket.. men att säga 2-3 klädstorlekar på 6 veckor var tillräckligt imponerande! Kan ju skryta lite med att säga att de byxor jag köpte för att ha på min brors bröllop för 2 veckor sedan nu sitter ganska säckigt så det går helt klart åt rätt håll hela tiden =) 
Kul kul

Nu ska här sovas... för än är veckan inte slut... one more day to go!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0