Semesterdag no 2

Kan solen lysa med frånvaro?, om det är möjligt så gör det inget för den lyser ju då i allafall?!
Jag har hört att det ska bli bättre väder så jag hoppas på det, sitter beredd med filt, dricka en bra bok, sololja och väntar på sol... sol.. sol, snart... jag vet att den kommer den skulle bara våga hålla sig borta på min semester :-)

Jag ska sparka igång dagen med lite frukost, undrar om jag ska koka ett par ägg.. hmm börjar känna mig väldigt tjatig med dessa ägg, ska kanske ta och steka dom hmm eller kanske till och med lyxa till frukosten med en omelett!
Ja! så får det bli!

Efter 3 veckor med GI fas 1 har ägg i alla former  varit bas i frukosten, ibland utbytt med naturell youghurt toppat med solroskärnor, lite riven ingefära och massa kanel ... mmm yammi, men idag blir det ägg i omelettform mums!

Så nu blir det full fart till köket för hungern börjar göra sig påmind.. skumt, ännu en sak som börjat fungera i kroppen jag  känner när jag bli hungrig, det har sällan hänt förut kan jag ju säga!
Inte så att jag alltid åt och därför inte kände hunger... snarare tvärtom, vissa dagar kunde jag komma på sent på em/kvällen att jag "glömt" äta... hur sunt är det då?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0