Tänkte skriva ett inlägg...

...men nej, jag insåg så fort jag öppnade nytt inläggsfönster att jag har absolut inget att skriva om, att sätta mig här var bara en ursäkt för att slippa göra det jag egentligen måste, nämligen städa!

I morgon ska min dotter ha en liten fest en middagsbjudning för några tjejkompisar med övernattning, och huset ser ut som ett bombat utedass! Så jag ska verkligen inte sitta här och slösa bort värdefull tid på att skriva ihop ett intetsägande svammel om något helt ointressant!!

Ohhps!! Försent, mina fingrar har redan fart som galningar över tangentbordet helt mot min egen vilja och lyckats printa ner en massa nonsens! Har du läst hela vägen hit så kan jag trösta dig med att nu slutar jag skriva och greppar dammtrasan  istället!

Ha det bäst!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0