The american way...

Feta stolta kvinnor var temat på kvällens tv-repertoar, programmet Generation fett som jag råkade fastna framför handlade denna gång om extremt feta kvinnor i USA som är stolta över sina berg av valkar och dessutom ser till att tjäna pengar på det. Antingen via att sälja bilder på sig själva eller att använda sina kroppar till att sitta på män som i sin tur finner njutning av det sk. squashing hmmmm... jaha!

Kunde inte riktigt bestämma mig för männen var de galna som ville ligga under en sittande 270-kilos kvinna, eller om kvinnorna var de galna... men de fick ju i allafall betalt för att sitta på männen hm hm ...
Vissa saker ska man nog inte ens försöka förstå.

Men det som slog både programledaren och mig som tittare var nog ändå det faktum att det var starka och stolta kvinnor som inte lät någon annan sätta sig på dem...... (ohps glömde att det var ju deras göromål)
Nåväl... The American way, is not my way...

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad ska man säga? Det finns folk till allt och då menar jag dessa män...

Hur har detta behov hos dem uppstått?

Kvinnorna är ju bara smarta i det här fallet...

2008-10-09 @ 03:43:58
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0