Jag har en blogg... alltså finns jag?!

Den ligger här orörd... samlar på sig fint cyberdamm som en relik från en annan tid, skälen då till att blogga var många jag hade så mycket jag ville få ur mig... så mycket jag ville dela med mig av. Det finns fortfarande så klart behov av att ventilera åsikter, frustrationer och glädjeämnen... att ventilera behövs annars spricker man eller försvinner som en fis i rymden... poff!

Vad gör jag då nu för tiden, vad är det som gör mig för upptagen för att skriva ett inlägg då och då... svar: Inte så mycket mer än tidigare...

Vad har jag gjort? svar: Allt och lite till, en del för mycket annat för lite...
Saker jag gjort för mycket:
Jag tror jag haft en period där jag oroat mig mycket... stressat, jobbat och oroat mig för precis allt och inget.

Saker jag gjort för lite av:
Jag har gjort för lite av saker som jag mår bra av... det första som det måste bli ordning på nu är träningen... Detta lovar jag mig själv: Jag ska bli bättre på att ge mig själv tid...


Dagen idag var intressant... jag skulle ta en kvick tur till Ikea, skulle bara ha några saker. Tänkte att jag så klart åker framåt kvällen då det med all säkerhet inte är så många på Ikea en lördagkväll.... haha trodde jag! Just denna helgen var det nyinvigningen på Ikea-varuhuset efter en omfattande ombyggnation.. shit det var galet mycket folk... jag fick med mig hälften av det jag skulle ha, ville bara ut från kaoset. Tänk att det kan bli så tvärtom om mot vad man tänkt sig.

dagens roligaste felsägning:

Jag tror den ligger på nyldånan....

Fundera på vad det kan betyda och skriv en kommentar =)

C U lovar inte när... men förr eller senare!
Nu ska jag sova...



!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0