Sommar, sol o semester snart slut...

Idag ska jag göra ett inlägg, o varför det kanske någon undrar som snubblar in här av ohejdad vana...
Jo, för att egentligen gillar jag att skriva. Så varför har jag varit så usel på att skriva i min blogg sista tiden hmm ja jag har inget svar, kanske var sak har sin tid?

Har det hänt något sen sist då? Ja snön har ju smält bort!
Det har hunnit vara veckor av fantastisk sommar och veckor av skitsommar (regn o gråmulet väder) Men det är väl som det ska vara... Svensk sommar summerad.

Semestern lider mot sitt slut har jag gjort nåt särskilt hmm ja, jag har roat mig med att rensa o kasta grejer till förbannelse för det som sker nu om ett par månader är att jag och min dotter ska flytta till en lägenhet, en 2:a på 75 m2 . Kan ju säga att steget att flytta från villa efter 14 år till en tvåa innebär att man får rannsaka sina saker både en o två ggr... mycket grejer att avyttra blir det :)

Så dessa sista semesterdagar ska jag knyta ihop säcken/säckarna (de som ska till tippen) så det sen bara är att packa och flytta =)

Den 1 okt har vi lägenheten ifrån lite skoj ska det bli känns som en ny fas i livet ... hallelulja... haha :D
Nu ska jag sätta fart... hasta la vista...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så tråkigt när det ska regna.

2010-08-04 @ 17:39:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0