Snö snö snö och ännu mera snö...

Så där ja... dags att skaka liv i den sovande bloggen!! skaka skaka skaka !!!

Dagarna som går är väl livet som passerar, och den sista tiden har livet bestått av massa jobb och snö.
Snö på bilen snö på trappan snö i gången till bilen snö i luvan, snö på soptunnan snö på brevlådan snö på hunden överallt snö... och idag snöar det igen ... suck!

Det är nog inte bara jag som börjar tröttna på denna snö men man får roa sig med annat! Träna jobba och se fram emot ledighet i värmen... idag e det bara två veckor kvar tills vi drar! Ahaa vill du veta vart?
Thailand är målet vi ska byta bort snön mot sol sol sol och bad.. ska njuta av värme och äventyr i tre veckor!

Träningen går bra har tillbringat ett tag med att testa olika gruppträningar, vattengympa, muskelpass, box, och nu sist afrodance vilket var helt galet och faktist riktigt skoj, så träningen/vecka ser ut som följande...

Måndag=vattengympa/gym (är nytatuerad så får inte bassängbada just nu)
Torsdag= afrodance
Söndag = box

Däremellan så kan man klämma in ett pass på gymet om tid och ork finnes, + kolla in om någon ny gruppträning kan vara aktuell... är lite sugen på att testa cirkelträningen!

Nu ska jag fixa lite frulle... har just vart ute med hunden i den snöiga kalla världen utanför och busat... lillvoff är gullig jag tror hon vet vad jag tycker om snön för hon jobbar hårt med att föröka äta upp all snö när vi är ute och busar!


Jag tror jag blivit galen... kommer inte ihåg hur man skapar taggar längre så om någon har tid att förklara så gör gärna det .. tackar ödmjukast på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0