Höstrusk och vinterglåm

Nu är flytten avklarad, allt har gått som planerat hmm eller som vanligt i Cyberspunkens liv, brist på detaljplanering och en del kaos ingick ju så klart även i flyttbestyren.
Nu efter en månad i lägenheten så är det hyfsat i ordning förutom en liten detalj, vattenläcka i köket... upprivet golv... stor fläkt som står o brummar dygnet runt ja ja vad ska man säga... 

Nu när hösten är avklarad och vintermånaderna invaderar våra liv så kan det vara skönt att komma igång med lite måbrasaker... träningen har för min del inte varit prio 1 har ju haft lite annat att pyssla med så nu ska jag försöka hitta tillbaka till lite bra rutiner igen!

En annan sak som är en måbrasak är att ta vara på ljuset dagarna krymper o blir korta så man får passa på att vara ute en stund mitt på dagen... bra att ha hund som ska ut och rastas så att man inte sitter instängd på kontoret utan att se en skymt av dagsljus.

Sen tycker jag att det är lite skönt att sola mellan varven, mitt favoritställe sen ett par år tillbaka är Solexpress  lätt och bekvämt med bra öppettider, alltid fräscht och med nya bra rör, en inrättning som jag kan rekommendera, för mig är solandet en stunds total avkoppling, värme & "ljusterapi" i mörkret men man ska ju så klart sola med måtta det gäller ju även i den vanliga solen :)

Hoppas att ni alla får fina o sköna frostiga dagar med gnistrande sol!  



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0