Solen kom tillbaka...

Detta aprilväder får en att vackla... Igår tänkte jag att det skulle bli en lång skön promenad i det fina vårvädret, i morse när jag var ute i det stora gråa så tänkte jag att nja... det blir nog att vara hemma och fixa lite (behöver verkligen städa) o vad händer... ?

Jo solf** kom tillbaka! Så nu sitter jag här och våndas, har rensat ett par bänkar i köket och putsat spis och ugn både invändigt och utvändigt alltmedans solen strålar ute... Lillvoff sneglar på mig med sina stora bruna hundögon och tycker nog att jag ska släppa städningen och ta mig ut på den där långa sköna promenaden...

Varför kan man inte klona sig och göra allt samtidigt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0