Tisdag... med lite onödigt vetande =)

Jag föddes på en måndag för 15905 dagar sedan, så detta är min 2272:a tisdag i livet... många tisdagar blir det :)
Född på en måndag, är man lite av ett måndagsexemplar då tro?
Hur som helst, tisdagar är dagar när jag ofta är lite trött andra dagen in på vecakn och väldigt mycket vecka kvar... men inte denna vecka då, nu bara två dagar kvar o jobba o sen 4 sköna lediga dagar!

Har nyss varit ute på en timmes promenad i solnedgången med lillvoff så nu blir det väl en dusch o sen funderar jag på om jag ska titta nära på kudden tidigt idag.

Ha en skön kväll =) kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha,, ja då är jag nog mågot över 16000 dagar. Född på en tisdag om jag inte minns fel.



2011-04-19 @ 22:24:33
URL: http://trullerutta.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 14:46:13
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0