Toudilou bloggen =)

Godkväll bloggvärlden =)

Vad ska vi diskutera denna sena fredagkväll tro...
Hm jo jag kan ju visa mina tatueringar jag gjort sista året, första tatueringen ever gjorde jag hos Mia i Aspudden på den tiden när hon fortfarande delade studio med Doc Forrest, detta var nu typ 22 år sen, shit vad tiden går...
Då gjorde jag en fjäder under nyckelbenet, men den är så dålig i färgerna nu så jag ska ta och fylla i den innan jag visar upp den!

Förra året gjorde jag min drake som jag skissat och funderat på i flera år...
resultatet är följande
 Tattuerare Ted på Ted´s Tattoo
 


I år blev det ett annat tema ... här är den alldeles nygjord


Denna är på bilden alldeles nygjord...
Ted igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0