Hoppsan det blev visst en liten blogg-paus!

Nästan en vecka sedan sista inlägget och det var ju illa =)
Veckan som gått har varit av blandad kompott, jag har hunnit jobba, varit på station18  och i helgen var det ju Valborg...
Valborg firades i lugn och ro påtandes i terasslådan. På dagen hade jag och en kompis varit och grävt upp massa växter på min före detta tomt (huset står tomt och ska kanske rivas) Det var galet massa växter det mesta var ju sådant jag själv hade införskaffat under mina 14 år i huset.
Så terassen har nu pyntats med lite nya växter och lite fina saker inhandlade på station18 

Dagen idag är en trött grå dag... dessutom håller jag på att få en finne på kinden hrrrm hur skoj är det när man e 43! Tur att jag inte behöver träffa någon idag då!

Hoppas att ni får en bra dag... :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0