9 dec.. idag åkte snöskyffeln fram!!

Idag har jag använt min snöskyffel flitigt, jag har skottat mig alldeles svettig! Började dagen med att åka till K-rauta för att handla en pressening var även och spanade in lite andra saker kom så klart därifrån med lite mer än bara presseningen hmmm... ljusslinga till min höga cypress, en mysig fleecejacka och ett par sköna vinterfodrade handskar, sådana som är sköna när man ska skotta....i sin trädgård... skotta,  ehhh hmmm löv!!

Ja, jag vet löven borde varit på en komposthög för länge sen... men dom har varit liksom utspridda i många komposthögar med löv blandat med gamla äpplen runt omkring i trädgården =) 

Hälften av dessa högar har nu idag samlats ihop med hjälp av snöskyffel, räfsa och pressening i den stora komposthögen... så.. alltså den 9 dec har jag skottat med min snöskyffel..
Vem sa att det måste vara snö, för att snöskyffeln ska komma till användning?!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0