Det jag gillar...

♥ Mina barn
♥ Min kille
♥ Mina vänner
♥ Min familj/släkt
♥ Mitt jobb
♥ Mina arbetskamrater
♥ Mig själv

och sist med inte minst ...

♥Kay Pollak

Med enkelhet hittar man många svar på sina egna värderingar bara genom att se det självklara i vad den mannen vill förmedla.. 
Har varit på hans föreläsning om att Välja glädje, ikväll på Chinateatern här i sthlm....
Nu ska jag dock gå och sova för tröttheten ligger som en yllefilt på huvudet
natti natti...


Läs även andra bloggares åsikter om , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Borthy

Vad härligt att komma iväg på sådana måbra föreläsningar! Jag är riktigt avundsjuk på dig! När ska du lyssna på Mia? Finns fler platser? troligtvis ruggigt slutsålt...
Jag har också nyligen läst Välja glädje och allt som oftast försöker jag verkligen att välja glädje, det vänder tankar och livet till något possitivt! Kram och sov gott!

2007-12-05 @ 00:16:19
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0