En hög med underliga rubriker... dagens skörd..

SvD Kvinna fattejpad vid rånförsök i Nacka
Jag läser artikeln och blir nyfiken på vad hon tejpades fast i?!

SvD och Dn Svart änka bet man i garaget
Får mig genast att fundera på vad den svarta mannen hade dött av, fast när jag läste vidare så stod det att den svarta änkan verkade gammal och skruttig, så mannen kanske hade dött  av ålder...

Aftonbladet Här hittar gästerna en orm på Mc Donals.
Det enda som förvånar mig när jag läser vidare är att den inte var friterad!! konstigare saker har väl hittats på den hamburgekedjan?!

Metro Middagsgäst hittade två lik i frysen
Urk!! undrar om han frågade efter recept på det han blivit bjuden på!  (sorry, har just sett filmen  Hannibal Rising)  

City Tjuvarna väljer ut invandrare
Så klart att dom gör... andra väljer att förvara allt sitt guld säkert i banker... =)  fast jag ska erkänna jag har inte ens något guld som är värt att gå till banken med, och mitt konto är oftast tomt. (hoppas tjuvarna håller sig borta från mig, med dom orden)

DN Pirate Bay kan stoppas.
Knappast troligt att dom lyckas stoppa Pirate Bay, dom poppar bara upp igen och igen och igen... men det är bra att man uppmärksammar det faktum att det på sådana sajter kan förekomma att folk delar av sådant dom inte borde... Aja baja... men tracka den som lägger ut det materialet och rikta kritiken dit istället!



Andra bloggar om: , , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0