Jag ser ljuset......

Idag söndag morgon! Solen skiner från en till synes blå himmel.... Ja, Herre jisses så här klar o stark sol har jag inte skådat på typ hmmm låt mig se... ja, jag tror banne mig det är 4 veckor! Men idag denna sista semesterdag så kryper den fram, klart strålande redan kl. halv sju på morgonen. 

Men det är bra att den skiner idag, för just idag ska jag och min dotter på ett litet äventyr... eller rättare sagt, jag ska på ett litet och hon på ett större.... 2 veckor ut i skärgården på kollo... jag ska med ut idag (som packåsna), och även om min semester nu har regnat bort (morr morr mutter ]£{$?&%"# ) så hoppas jag ändå att vädret nu vänder, för vi behöver sol nu... annars finns nog risk för massdepression i höst efter denna solfattiga sommar. Ska nog boka upp mig några pass i solariet så jag åtminstone får lite färg på min regnbleka kropp...

Tjingeling nu e det dags att sätta fart...
Ta hand om er och ta det lugnt


Andra bloggar om: , , , , , ,



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas ni får en bra dag och att solen stannar kvar hos er!

2007-07-29 @ 09:58:34
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Tja! Du är tagen som favvo av mig i en sådan där blogg-lek! Ha det. Hörs snart.

2007-07-29 @ 16:15:04
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0