Mycket konstigt visas...

image263

Visst kan man bli lite full i skratt ibland när man ser vad som visas på tv...
läste på Aftonbladet att det finns vissa andra som vill göra dokumentär om sig själva i syfte med att tjäna pengar...
radarparet Linda och Fadde vill tjäna pengar på att visa upp sig och sitt egentligen helt ointressanta liv, hur patetiska är dom inte... Vad hände med alla miljoner som Linda skulle tjäna nere i Barcelona? Jag som hade hoppats på att hon skulle bli kvar i porrbranchen så man skulle slippa hennes patetiska utspel i media här i  Sverige *suck*
F är en looser som ännu en gång tar till sig denna bimbo...eller är det så att han saknar "rampljuset"
Aftonbladet... nyhetstorka!?


Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Nu känner jag i gen dig! Blondin-arg! Trevligt! Men du... jag blir lite sugen att kolla på de där programmen, det verkar ganska kul TV-kväll, värre har man ju sett! Skrattar när jag tänker på programmet om amputerade!

2007-07-25 @ 01:48:25
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv ...

Haha ja Borthy hittade denna i en tidning från kommunal tror jag det var... och det var alltså en tv-tablå som hade sett ut så den kvällen massa konstiga dokumentärer på olika kanaler hihi :)

2007-07-25 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0