Tänkte gnälla, men... Nej!

image246


Detta är början på sista veckan på min 4 veckor långa semester... En semester som mer eller mindre har varit likställt med regniga dagar... hela dagar... eller halva dagar, antingen har det regnat på morgonen så att humöret har sjunkit i botten redan från början eller så har molnen tussat ihop sig fram emot mitt på dagen så planer och visioner man hunnit bygga upp har grusats i samma ögonblick som dom första dropparna har fallit...

Av mina 4 veckor semester känns det som det regnat nästan varje dag... vid eftertanke så vet jag att det funnits ett par soliga dagar emellan... men då har det vart blött och grisigt ute efter tidigare regn...

Jag såg fram emot en semester på en filt på baksidan av huset med en god bok och massa skön sol... men jag har fått annan nytta gjord... mitt badrum =) det är snart slutpimpat där och dom sista bilderna är på ingående....
Om vill du veta hur det gått hittills kan du läsa det HÄR i ett tidigare inlägg.

Men som sagt att gnälla över väder tjänar inte mycket till, för om man ställer mina små problem i proportion till det problem som man kan läsa om i denna artikel på SvD så känner jag mig bara löjlig och småaktig och helt plötsligt är jag glad för regnet som fallit på mig i sommar... Det kunde varit värre!
Nu har det slutat regna .. ska passa på att gå ut och klippa lite i mina vilda buskar...
(ute i trädgården alltså!)
På återseende...


Andra bloggar om: , , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0