Titta... jag kjäks...

Jag ville ju läsa nåt kul... och hamnade här... usch vad jag blev illamående, Den mest utflippade hybrid hybris-stinna bloggtrion som skådats har fått stora hyllningar i DN... shit dags att sluta läsa den tidningen då!
Eller... kan detta bero på total nyhetstorka!?! Är det orsaken till att dom publicerar sådan här smörja? 

Hmmm  Japp vi säger så... måste vara så.. finns ingen annan vettig förklaring...

Nu ska jag skruva ihop ett badrumsskåp istället det känns bra mycket roligare.... 

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Pialotta

Japp håller fullständigt med dej.. det där var riktigt skit..
Var inom för en tid sedan av en slump på just Axel Shulmans (ha ha stavar han så vet i katten, men skit desamma du vet vem jag menar) blogg.. blev helt förfärad och tvärilsk då han skrivit något av det vidrigaste om oss Skåningar över lag..
Till på köpet var det inte skämt utan på värsta allvar.. skrev han..
Vidrigt och varför folk vill läsa sådan sörja undgår mitt förstånd.
Kändisar kan tydligen provosera hur som helst:-(
Ha de igen o en bra dag..

2007-08-03 @ 10:36:48
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0