3 små saker jag hade velat ha annorlunda idag...

1) Laptopen verkar ha tackat för visat intresse... IT-killen skulle försöka rädda materialet på hårddisken, på frågan om vad som kan vara fel, så vart svaret: Ibland vet man inte det är precis som med bilar en vacker dag så funkar dom bara inte.. hmm jahaa det var ju en förklaring jag inte blev klokare av...

2) Det har regnat konstant hela dagen, sådant är okej när man sitter inne (inte i fängelse då) och kan lyssna på smattret mot rutan uppkrupen i ett soffhörn med en bra bok, men att vara ständigt på språng in och ut ur bilen som man hela tiden lyckats parkera i dom största vattenpölarna är lite drygt när regnet öser ner.

3) Lite lagom irriterande molande huvudvärk, mest hela dagen... det kan vara lågtrycket som gör det, ska försöka kurera det med lite kaffe nu.. seså inte förfasa er över mina sena kaffevanor... koffein stör inte min skönhetssömn...

 ~~~~Det kommer en ny dag, även om tuppen inte gal ~~~~
(Danskt ordspråk)


Andra bloggar om: , , ,


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det danska ordspråket hade jag inte hört förut men det stämmer ju bra.

2007-06-27 @ 23:07:08
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Jag sitter också uppe fortfarande och sent. Har på begäran försökt att pimpa en kompis, jadas blogg men det blev inte riktigt så ok... i bland infaller sig inte inspirationen. Vad synd med din dator. Hade du mycket bilder och musik som gick åt skogen i den eller var det jobbgrejjer? Jag har lite funderinga på att börja softa ned lite med mitt bloggande nu ett tag framöver, blir väl som att tända av från en drog kan jag föreställa mig. Bäst att jag börjar snart för semester närmar sig och då har jag ingen dator. Jo, det blir säkert en hel del blogg i sommar också men till hösten lär jag bli riktigt fast i bloggträsket känner jag på mig. Hur kommer du göra med dator och semester i sommar? Sov gott. kram

2007-06-28 @ 00:42:35
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy

Hej Spunken. Är allt bra? Hoppas det. Sov gott. / Borthy

2007-06-28 @ 23:50:42
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0