Äntligen är dom fyllda....

Sådär... nu är det fixat dom där hemska tomma krukorna på väggen (som jag skrev om tidigare) de som fick huset att likna ett ödehus, bara för att jag inte kom på vad jag skulle fylla dom med har nu blivit fyllda med små söta blommor...

image107
 
image108
Och dom halvdöda plantorna med  tagetes som jag skrev om har tagit sig riktigt fint nu...

image109


Nu är det bara kattplantan kvar som ska ta sig... ,men som synes så är den lite grinig och kinkig 
 
Kan bero på att hon inte fick så mycket grillat kött som hon hade velat när vi grillade i söndags
hehe
image110

Nu ska jag dra och fixa en liten tårta... ha det gott!

image112




Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: EsKa

Katten ser ju riktigt ilsken ut, är du säker på att det inte är en tigerunge ?

2007-06-04 @ 21:42:27
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: mastershark

Kan inte jag få lite hjälp med blomlådorna. Måste mn ha gjord i dem ?

2007-06-04 @ 23:49:40
Postat av: Borthy

Jag tror inte man ska vattna katten... den är nog som du säger köttätare! Trevlig att se bilder!

2007-06-05 @ 12:05:18
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0