Förbannade videogubbe!!

Oj oj oj sista dagarna har vart intensiva både med jobb och privatliv, då blir bloggandet något som hamnar på hyllan, fast egentligen så borde man göra tvärtom!
Lägga griniga videouthyrare på hyllan och skriva ett par rader här... =)
Nåväl... jag har ringt gubben som påstår att vi haft en film i 82 dagar och sagt att det är omöjligt! Vi har hyrt film där i 10 år och aldrig missat att lämna en film tillbaka...
Jo han sa att det är så... för den finns inte hos honom! han påstod sen att vi antagligen lämnat den hos annan videouthyrare och så rabblade han upp ett antal butiker som jag inte ens visste hade filmer, eller som jag inte ens visste fanns,,,

Huuu min dotter pratade senare med sin kompis, som mycket väl kom ihåg filmen och att vi hade lämnat, för vi påtalade att  det var repor på skivan så det hade varit svårt att se filmen och gubben sa när dom lämnade igen den att det skulle bero på våran DVD-spelare!? 
Så idag ska jag ringa och säga att han antagligen själv lagt undan den för att kolla igenom om den är repig så att han får leta efter den i sina lådor och inte anklaga oss att ha förskingrat den ... f
förbenade Videogubbe som tar upp mina tankar och min tid!!!
Han ska få betala i fria filmer en månad
moahahahaha
Så där =)

Nu känns det med ens mycket bättre...
Nu ska jag dra o jobba tjingeling ha en bra dag
Va rädda om varandra och kramas i trafiken...


Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hoppas video-gubben tar sitt förnuft till fånga snart!!

2007-06-01 @ 14:20:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Det var ord och inga visor! Själv är jag lite sne på min videobutik också för de tar så lättvindigt på uthyrningen. om någon kan ens telefonnummer eller personnummer så kan den personen hyra vad som helst i mitt namn utan att lämna tillbaka! är inte det lite skumt?

2007-06-01 @ 19:15:58
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: SideShow Surfer

Eller kör så det ryker för soppan är snart slut ändå. :)

2007-06-02 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0