Grattis Sverige, hipp hipp hurra...

En dag som denna kan man längta till en viss del av det land som ska hedras, beroende på att vi kommer från så många olika ställen och Sverige är ett avlångt land med stora olikheter, 
 just denna dag längtar jag till Gotland, att vara där är som att komma utomlands allt finns inom några mils radie, kilometerlånga stränder med den finaste sanden,  hav så långt ögat kan nå, stenstränder med raukar, ett härligt nattliv i Visby ett par kilometrar utanför hittar man  kossor och får i hagarna
Gotland har mycket av det vackraste Sverige kan erbjuda...
på en liten behändig yta...

 Speciellt Grattis till  Gotland på Sveriges Nationaldag...

image119

image121

image120

image122

Vilken del av Sverige vill du hylla lite extra idag?





Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Erika

Godmorgon! Frukost just nu, flingor och yoghurt! Sommaren är här, sveriges fana ska fladdra i vinden! Härligt! Jag hyllar de värmländska skogarna för dess lugn, dess naturliga skönhet och för alla de vilda djur som lever och är ofattbart vackra! Denna plats ger mig lugnet och ron! Ha en underbar dag! Kram

2007-06-06 @ 11:04:54
URL: http://www.erikasavolainen.com
Postat av: ejmis

Jag hyllar såklart Norrland lite extra idag!

2007-06-06 @ 21:50:53
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

svårt val... men jag tror jag får hylla sörmland och den lilla by jag är uppväxt i Stjärnhov. ( Går bra att hylla den när man slipper bo där...)

2007-06-07 @ 04:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0