Hipp hipp hurra...

Idag fyller min dotter 15 år... shit vad tiden gå.
Tur att barnen blir äldre så man inte bara behöver leta ålderstecken på sig själv,
Jag har alltså redan vart igång sen ett par timmar tillbaka fixat en liten bukett blommor från trädgården det finns lite att välja på, 

   

Sen var det dags att göra iordning brickan med lite frukostgrejer + paket...
15 år.. önskelistan var lång men det slutade med en digitalkamera
 den kommer vara till stor nytta och nöje.. hehe kanske mamma lånar den och slänger sig ut i naturen
för att fota småkryp någon dag ...
Nu ska jag dra plikten kallar
ha det gott var rädda om varandra och får ni chansen så pussa en Igelkott

image106



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina blommor! Jag skulle själv vilja få en såsan bukett!!

2007-06-13 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0