Nattsudderi på låg nivå...

Natt är det och dags att sova, tänkte slänga in ett litet inlägg men hjärnan
 tycks ha gått ner på reservnivå nu... inte mycket som håller den igång.
Sitter och väntar på att en tvättmaskin ska bli klar för hängning hmm det
där lät som en tung uppgift!! Ja ja ni förstår nog vad jag menar...
tvätten i maskinen är det som ska hängas inte hela maskinen =)

Senaste dygnets väder tåls ju att diskuteras en del runt min del av världen
har solen skinit, regnet drippat, vinden stormat fram och en och
annat hagel har dunsat ner!! rena rama aprilvädret men jag är glad
att jag inte bor i Härjedalen där dom hade snö läste jag i Aftonbladet  
huuu hemska tanke i mitten på Juni...  helgens sköna väder känns i
alla fall avlägset det är bara fjällandet på överarmarna som skvallrar
om att solen fått härja lite fritt på kroppen för bara några dagar sen.


Andra saker jag skulle vilja skriva om är Fossmodåren  men jag orkar
verkligen inte, han är en galen man, och den kvinna som vill gifta sig
med honom är säkert en i raden av skumma kvinnor som tror sig kunna
omvända dessa förbrytare, och nu vill hennes mamma avstyra bröllopet, enligt Expressen
jag klandrar henne inte, men nog är hon vuxen och får ta sitt ansvar,
det som talar emot det hela är ju att hon har barn...
så stoppa henne för barnens skull!   bara att hoppas att han sitter kvar där han
sitter ett bra tag till..

Hagamannen ville ju ha permis men han hade inte suttit tillräckligt
länge för att få det beviljat...  finns att läsa på Aftonbladet
tack och lov... låt han sitta där han sitter, han har gjort alldeles för
många människor stor skada för att slippa lindrigt undan...

Nej nu e det dags... jag ska hänga tvätt och sen  lägga mig och sova.. på återseende
Tjingeling

image156



Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: EsKa

Japp, 65 unika besök igår, men bara 12 "den här månaden" enligt topplistan, få ihop det om du kan. ;-)

2007-06-15 @ 02:35:19
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Borthy

Tja och godmorgon! Jag skrev ett inlägg till din ära i min blogg, om mitt GI-projekt. Om du behöver hjälp att hänga upp maskinen så ställer jag upp och hjälper till! Jag visste att Helge F skulle vara ett kärt ämne för dig! Han kanske skulle kunna gifta sig med hon utan körkort...Hilton? Äsch, det var bara en tanke men en blind-date i fängelset kanske skulle kunna var något?

2007-06-15 @ 09:19:23
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv

Hehe japp Borthy kanske skulle det liva upp lite och skapa snaskiga detaljer för pressen att vältra sig i.. =) Paris Fossmo eller Helge Hilton undrar vem som skulle byta namn hihi

2007-06-15 @ 16:14:41
Postat av: Helen

Vissa kvinnor är bara lite knepiga, gifta sig med våldtäktsmän eller mördare! Va f*n har de innanför pannbenet? Svar: Inte mkt! Är det inte Fossmo pastorn så är det galningen Juha som mördade mamma, pappa o 1 barn uppe i Norrland ngn stans för ett 10-tal år sedan! Synd om barnen till de kvinnorna.

2007-06-15 @ 19:14:18
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0