Stackars lilla bimbokändisen Paris Hilton del 2

Hoppsan hejsan nog vet jag att svenskt rättsväsende kan göra
krumbukter och krumsprång men att dom var så snurriga i landet over there
hade jag inte anat!!  Jag tackar  Aftonbladet  för alla snaskiga detaljer i detta
faboulösa drama som utspelar sig (förvånas inte om det snart blir filmatiserat)

Först blir hon dömd till 45 dgr, men innan hon ens hade kommit att börja sitta
av sitt straff så fick hon tiden halverad för gott uppförande,
det var då hon kom till sin egen rättegång frivilligt....
haha okej, kvar var då enligt domen att sitta 23 dgr och nu efter
ett par dagar i fängelset så hade hon blivit släppt med det "hårda" straffet
att ha fotboja på sig, fast nu hade dom lagt på tiden till
den tid hon fick tilldömt från början... rörigt??
japp en del, men alltså, nu skulle det vara 45 dagar i hemmet med
fotboja för henne psykiska hälsa var så skör... 
så hon kunde inte sitta kvar i finkan...
(vem f** sa att det skulle vara en dans på rosor att sitta i fängelse?!) 

 Och sen kom det dråpligaste av allt, nu ska hon tillbaka för enligt ab
ska domaren  inte gett någon vink om att det skulle vara okej med fotboja,
straffet ska sittas av på fängelset  där med basta och enligt
Ab så handlar det nu inte om den halverade tiden,
nu ska hon sitta full tid som det var från början alltså... 45 dagar...

moahahahaha jag tror jag dör... *S* 
  klart att fröken bimbo ska sitta av sitt straff, hur korkat var det inte
att falla för hennes tårar, matvägran  och ömkliga beteende
och släppa ut henne efter ett par  dagar?!

Att vara född in i kändisskap ska inte vara ett privilegium
som gynnar folk som har svårt att hålla sig inom lagen för hur det än
är så inför lagen är vi alla lika...

Vare sig vi heter Svensson eller Hilton...





Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: U.L.L.i.S

Sant så sant!!!

2007-06-08 @ 23:02:49
URL: http://flimmra.blogg.se
Postat av: ejmis

Håller med dig fullständigt!

2007-06-08 @ 23:29:18
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Borthy

Det är bra du håller mig uppdaterad.... blondiner har jag svårt att hålla koll på... vet inte vem som är Paris eller Rosing... Appropå hennes liv som en dans på roser, i bland måste man dansa lite på taggarna! Vad hade hon gjort för att få ett straff? Så bra koll har jag tyvärr...

2007-06-08 @ 23:50:19
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Jag själv ...

Hehe Borthy, det hon gjort är att köra i LA utan körkort, och det var något jag tror hon upprepade, om jag inte minns helt fel så var det indraget efter att hon kört påverkad. ska kolla upp det lite noggrannare...

2007-06-09 @ 07:59:43
Postat av: Borthy

Då är hon ju inte så korkad som vi trodde... det är ju inte helt lätt att ta körkort.... fast för vissa kanske det bara krävs att visa bysten??? Det funkade tyvärr inte för mig, inte ens när jag var 18! Bedrövligt, jag blev tvungen att pynta och ta lektioner.

2007-06-09 @ 16:20:12
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0