3 små saker som fick mig på gott humör idag... =) och lite annat...

  1. Jag har fortfarande pengar på kontot... (beror förvisso på att jag ännu inte betalat mina räkningar)
  2. Jag lyckades avstyra en P-Bot genom att försynt knacka på rutan på en bil som det satt två lapplisor i som febrilt skrev på en P-bot... jag frågade om den var till mig, dom pekade på min bil och sa att är det din bil så är det till dig! Jag sa att jag visste att bilen stod lite knasigt men det var bara för ett ögonblick, för jag hade burit upp massa kassar med mat och hade ställt in grejer i frysen + fått ett samtal vilket dragit ut på tiden... men att jag genast skulle flytta på den tjitjing *stort leende* Ni kan väl vara lite schyssta??!? deras svar var njaaa man måste flytta på den på en gång... jag sa snäääälla jag ska, jag är på väg nu.. det ska aldrig hända igen jag lovar  tjiiitjing *ännu större leende* (värsta pepsodentsmilet nu) Då log dom i kapp och sa okej då... det får gå för den här gången... ohhh yes!! tack tack tack så hemskt mycket =) lättnaden var total!
  3. Mina små plantor med Tagetes (blommor) som jag petade ner i krukorna på trappan nu i helgen efter en vecka utan vatten (dom var döende) hade hämtat sig förvånansvärt bra... blad och knoppar känns nu riktigt stabila =)

Men något som tyvärr  fick mig lite irriterad var att våran lokala videoaffär påstår att vi har en film sedan 2 månader tillbaka som inte är tillbakalämnad... ursäkta hur skulle det gått till?? Vi har stenkoll på hyrda filmer! + att han påstår sig ringt och påmint oss flera ggr... NO way monsieur det har du verkligen inte! 
Detta får vi undersöka närmare imorgon... det enda jag kan tänka som skulle kunnat hänt är att filmen är tillbakalämnad på fel videoaffär... men jag tror knappast det, jag tror att dom glömt registrera att den lämnats tillbaka helt enkelt för här hemma finns den i allafall inte!


image94

Denna filmen påstår dom att vi "glömt" lämna igen....

Ser just nu framför mig reklamfilmen med snubben som dammsuger och hittar en hyrfilm under soffan *gulp svälj*  ska genast ta o kolla under våran soffa... hehe...
 Nåväl.... Dagen har annars varit helt i sin ordning... men nu är det dags att avrunda uppåt och slänga sig i sängen natti natti...

tjingeling !




Andra bloggar om: , , , ,

Kommentarer
Postat av: Borthy

Fan, tror vi är lika! jag åkte en mil häromdagen för att slippa P-bot efter en dispytr med P-lisa och jag hade också pengar till dess jag betalat räkningarna.... tror vi är lika kvinnor du och jag! När du läser min blogg, känner du att det finns likheter eller???

2007-05-31 @ 21:46:10
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0