Hjälp, inte en till! Har inte världen nog av uppblåsta blondiner?

Skummade som vanligt lite  på nyheterna i  Expressen och Aftonbladet, visst får man ta det mesta med en stor nypa salt... men man kan ändå inte låta bli att undra vad som är fel i vissa blondiners huvud...Läste lite skvallersidorna och i expressen fanns en artikel om Anna Nicoles halvsyster som nu ska göra om sig för att likna sin döda syster och syftet med detta?? haha ja läs så får ni se själva i  Expressen 

Detta är ju bra för våran egen dumbimbo Linda Rosing... hon var ju maniskt rädd att dö som Anna Nicole Smith så nu kan hon ju sträva efter att bli som hennes halvsyster för hon lever ju i allafall ehh fortfarande!
En annan sak som jag fann lite intressant var att enligt Aftonbladet så lämnar Linda Fadde ...
Hon vill inte känna sig nedtryckt längre! (lycka till med det l i porrbranchen där är du bara en uppsättning hål)
ja ja men enligt Expressen så är det Fadde som lämnar Linda...
Han tycker att en flickvän inte ska hålla på med porr alltså Då kan hon  fara åt helvete! hoppsan,
Fadde ska nu syssla med det han är bra på, Säkerhet! 

Hahaha ja jag har en helt egen teori om vad detta att blondiner många ggr är så blåsta (menar nu dom blekta blondinerna) Väteperoxid har antagligen trängt in via hårbotten igenom skallbenets små håligheter och förstört vissa vitala delar i hjärnan...  Visst kan det vara så!?

image88

Själv har jag nyss färgat håret mörkt brunt snudd på svart!!
Man vill ju inte riskera något...
OBS!
Jag känner massa blonda smarta människor, så jag är inte kategorisk i min bedömning synd bara att det är dom korkade som märks mest!


Andra bloggar om: , , , , ,

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det kan nog vara väteperoxiden som ställer till det .....

2007-05-25 @ 09:57:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Cattis

ejmis: Det måste det vara. Jag är blond, naturligt, och inte är jag så dum. Det är så man skäms för att man är blondin. De gör att blondiner får dåligt rykte! Vilket vi i och för sig hade innan. ;) Undrar hur det började egentligen? Det dåliga ryktet alltså.

2007-05-25 @ 16:31:47
URL: http://blogg.cattis.com
Postat av: Borthy

Jag känner många kloka trevliga blondiner så i de här dumma brudarnas fall är det säkert gen-fel och sedan har de blonderat sig för att de tycker det är snyggt (och det är det ju också på en trevlig person med ett snyggt hår)!
Själv är jag också mörkbrunhårig och lever tryggt, kan aldrig bli blond. Försökte en gång i tidiga tonåren - ja ni kan själva gissa hur det såg ut, gult....

2007-05-26 @ 06:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0