Ihopsamlade tankar i slutet på dagen...

image36
Dags att svsluta dagen... Den har varit lång och intensiv, kanske inte så lång men jag var trött redan i morse när hatobjektet nummer ett började pipa... prisa snoozeknappen, men hur det än är så finns det hopp om livet det är ju redan onsdag... veckans värsta dagar har passerat... inte så egentligen att någon dag ska vara/kännas värre än någon annan men det sitter något i huvudet sen länge tillbaka att man ska ogilla måndagar och att tisdagar bara är en förlängning av måndagen sen framåt onsdag em.. då vänder det :)

För det mesta är alla dagar glada och bra dagar ligger i min natur att vara en glad och bekymmerslös skit... :)
bla bla bla känner mig tom som ett urblåst äggskal i huvudet  nu så jag tar och samlar ihop mina kroppsdelar och drar mig mot sängen nu... på återseende
Tjingeling :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0